Sydney 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan L - WaarBenJij.nu Sydney 2 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan L - WaarBenJij.nu

Sydney 2

Blijf op de hoogte en volg Jan

22 December 2016 | Australië, Sydney

Ik ben hier inmiddels een paar dagen en het is heel leuk. Inmiddels slaap ik niet meer bij Wolter en Anti, maar is een hostel in het centrum. Het is wel even wennen om met anderen een kamer te delen en je moet goed op je spullen passen! Soms denk je dat je spullen gepikt zijn, maar liggen ze gewoon onder je bed!

De eerste avonden had ik niet zo'n zin om te socializen, maar gisteren was een pubquiz waar ik aan had meegedaan en dat was heel leuk, leuke mensen ook! Wolter heeft me verteld welke dingen in de stad ik allemaal moest bekijken en daar was ik ook wel een paar dagen zoet mee.

Ik was in het vorige verslag bij de bbq gebleven. Die was heel geslaagd! Het was voor hen ook de eerste keer, dus het was even zoeken naar de juiste cuisson (je ziet het, ik ben de vaktaal nog niet verleerd). Ik merkte dat veel mensen in het hostel aan het werk zijn, ben ik toch blij dat ik dan al in Nederland gedaan heb!

Morgen reis ik weer door. Ik heb er zin in, misschien ga ik dan ook zelf iets op deze website zetten in plaats van mijn broer Willem. Het is toch een beetje een vreemde constructie zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië en Z-O Azië

van december tot juni rondreizen

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Sydney 2

20 December 2016

Sydney

20 December 2016

Bangkok
Jan

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 1145

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 30 Juni 2017

Australië en Z-O Azië

Landen bezocht: