Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan L - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jan L - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 December 2016 | Australië, Sydney

Een paar dagen geleden ben ik aangekomen in Sydney. Omdat het hier een beetje regende heb ik meteen aan jullie gedacht en dit blog aangemaakt zodat jullie de komende maanden een beetje met mij mee kunnen reizen!

Bij aankomst in Sydney zou ik opgehaald worden door Anti, maar ik werd geappt dat die zich niet zo goed voelde. Dus met de bus naar het centrum en daar door Wolter op de brommer opgehaald. Wel lastig met een backpack achterop, daar heb je echt flinke buikspieren voor nodig.

Ze hebben een leuk appartementje waar er ook een kamer voor mij is. Ik heb er meteen een grote puinhoop van gemaakt. Ze zijn namelijk de sleutel van de kast kwijt dus al mijn spullen liggen op de grond, sorry!

Vrijdagavond zijn we uit eten gegaan met zijn drieën en ben ik daarna met Wolter nog iets gaan drinken. Heel leuk om hier aan de andere kant van de wereld een broer te hebben die alles kent!

Zaterdagochtend ben ik met Wolter meegegaan naar de Gym en zijn we daarna samen (Anti was weer niet lekker) samen koffie gaan drinken. De rest van de dag hebben we op het strand doorgebracht en Anti kwam ook nog even naar ons toe. Vanavond gaan we barbecueën op het balkon, zin in!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië en Z-O Azië

van december tot juni rondreizen

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Sydney 2

20 December 2016

Sydney

20 December 2016

Bangkok
Jan

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 1151

Voorgaande reizen:

25 December 2016 - 30 Juni 2017

Australië en Z-O Azië

Landen bezocht: